Linka bezpečí, telefonická krizová linka pro děti a mladé lidi do 26 let, nasadila a úspěšně využívá Kerio Connect, řešení poštovního serveru pro společnosti a organizace. Díky novému řešení se jí podařilo zefektivnit e-mailovou komunikaci a snížit náklady na provoz. Organizace Linka bezpečí vyřizuje poměrně intenzivním objem komunikace, jen v roce 2017 pracovníci přijali celkem 151 421 hovorů, do emailové poradny přišlo 2 827 dotazů a proběhlo 2 017 chatů. Organizace využívala od svého vzniku pro provoz e-mailových služeb externího dodavatele, dlouhodobě se však potýkala s nedostatečnou kapacitou schránek. Vzhledem k vysokým nákladům, které dodavatel požadoval za navýšení datové kapacity a některým dalším problémům s provozem mailů, vznikla nakonec myšlenka na provoz vlastního mailového serveru.
Linka bezpečí, z.s.,je celostátní telefonická krizová linka pro děti a mladé lidi do 26 let, která funguje na jednotném evropském čísle 116 111. Posláním Linky bezpečí je poskytovat kvalitní a snadno dostupnou pomoc dětem, studentům a všem, kteří jednají v jejich zájmu. Pomáhá s řešením náročných životních situací i každodenních starostí a problémů. Poskytuje krizovou intervenci a poradenství pro klienty z celé České republiky prostřednictvím telefonu, chatu a emailu. Kromě toho provozuje také Rodičovskou linku na čísle 606 021 021, na kterou se mohou obracet všichni, kteří mají starost o dítě. Dále pomáhá prostřednictvím online služeb – emailové poradny a chatu. Linka bezpečí, z.s. je akreditována v rámci systému sociálně-právní ochrany dětí v České republice a je členem celosvětové asociace dětských linek důvěry Child Helpline International (CHI). K naplňování svého poslání poskytuje sociální služby krizové pomoci. Více informací na www.linkabezpeci.cz.
Kompletní případovou studii naleznete zde