Ocenění za práci v partnerském prodeji letos získaly dvě ženy z GFI Software
PRAHA, 22. května 2018 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, oznámila, že Helena Maršíková, Channel Marketing Director v GFI Software, letos dosáhla významného ocenění časopisem CRN, když byla zařazena do prestižního globálního žebříčku Women of the Channel 2018. Ocenění, které je udělováno za výjimečné schopnosti vedení, inovace a podpory růstu partnerského prodeje, získala již potřetí v řadě.
Jako marketingová ředitelka GFI Software řídí Helena Maršíková z kalifornského San Jose marketingové aktivity v regionu Severní a Jižní Ameriky a rovněž na českém, slovenském trhu. Helena přišla do GFI Software v roce 2017 ze společnosti Kerio Technologies, jejíž řešení jsou nyní součástí portfolia GFI. Rodačka z Plzně v minulém a letošním roce zásadní měrou přispěla ke konsolidaci a dalšímu rozvoji partnerských kanálů, programů a procesů po akvizicích řešení Kerio a Exinda.
„Je mi velkou ctí být součástí tohoto žebříčku, dokonce potřetí za sebou. Vždy se především snažíme dělat svou práci, a to poskytovat našim partnerům stále kvalitnější podporu. Ocenění časopisu CRN je skvělou motivací a závazek k dalšímu zlepšování,“ říká Helena Maršíková.
Do žebříčku Women of Channel 2018 letos pronikla i další žena z GFI Software: Eva Kristovska, Senior Director of Global Inside Sales. Obě ženy jsou nyní klíčovou součástí projektu implementace revolučního licenčního modelu GFI Unlimited do partnerského prodeje, který přináší zákazníkům bezprecedentní přístup ke kompletnímu portfoliu řešení GFI Software za jednotné předplatné.
Helena Maršíková je absolventkou Západočeské univerzity v Plzni, ráda cestuje a čte, a je obdivovatelkou britské královny Alžběty II. Nejraději tráví čas se svou rodinou – za své největší ocenění doposud považuje titul „Nejlepší maminka na světě“ udělený vlastními dětmi.