Event image

GFI Software uvádí GFI HelpDesk, nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

Nové řešení rozšiřuje sadu produktů dostupných v rámci modelu GFI Unlimited

PRAHA, 18. srpna 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila GFI HelpDesk, řešení umožňující podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný jako součást licenčního modelu GFI Unlimited.

Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky typu support@company.com, které snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavku. S GFI HelpDesk mohou zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také chatu či jiné komunikační aplikace a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod. 

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase.  Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory. 

„GFI HelpDesk je skvělým doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení,“ řekl Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software. „Neustále se snažíme zlepšovat naše produkty a přicházet s novými, abychom našim zákazníkům poskytli maximální hodnotu. Nový produkt perfektně doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard.“

Nové řešení s kompletní sadou helpdeskových funkčností je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek. Více na https://www.gfi.com/products-and-solutions/email-and-messaging-solutions/gfi-helpdesk.

Mohlo by vás dále zajímat

14.03.2025
Mezi výrobci s nejvíce zranitelnostmi se vloni zařadili Linux, Microsoft a Google PRAHA, 13. března 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení pro bezpečnost a správu v podnikových sítích, uvedla, že podle aktuálních údajů z katalogu zjištěných ...
12.03.2025
Přední evropské cloudové úložiště poskytuje špičkový výkon, integrovanou bezpečnost a funkce pro zajištění shody s předpisy – za nejnižší celkové náklady na trhu. PRAHA – 12. března 2025 - Společnost ZEBRA SYSTEMS, přední distributor IT bezpečnosti a ...
05.03.2025
Řešení pomáhá MSP snadno rozšiřovat business o nové klienty a dodávat služby Microsoft 365 PRAHA, 5. března 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představil Acronis Ultimate 365, komplexní řešení ochrany prostředí Micros ...
26.02.2025
Až 60% zkrácení času, o 70 % rychlejší reakce a 30% snížení nákladů  na zpracování odpovědí PRAHA, 25. února 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila řešení Eloquens, nástroj pro automatizaci podn ...
24.02.2025
Analýza Acronis Cyberthreats Report poskytla půlroční aktualizaci stavu kybernetických rizik PRAHA, 24. února 2025 - Společnost Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, vydala svou pololetní zprávu Acronis Cyberthreats ...
19.02.2025
Řízené služby či alespoň částečně proaktivní správu IT nabízí již 35 % českých IT dodavatelů PRAHA, 19. února 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že podle jejího průzkumu zaměřeného na IT sl ...
12.02.2025
Nejrizikovější jsou výpadky ERP systémů, unikátních aplikací a elektronické pošty   PRAHA, 12. února 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že podle jejího dotazování provedeného mezi českými a slov ...
06.02.2025
Praha – 6.  února 2025 - Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor s přidanou hodnotou (VAD) v segmentu kybernetické ochrany, oznámila úspěšný rok 2024. Její celkové tržby se zvýšily o 17 % na 153 milionů Kč, přičemž v segmentu MSP služeb došlo dokonce k ...
27.01.2025
Funkce Fortified Copies v rámci Cove Data Protection automaticky poskytuje neměnnost záloh   PRAHA, 27. ledna 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že společnost N-able integrovala do produktu ...
22.01.2025
Cloudová MSP platforma dále zvyšuje svou hodnotu pro poskytovatele IT služeb a úroveň kybernetické ochrany pro jejich zákazníky PRAHA, 22. ledna 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis C ...