Event image

GFI Software: pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

Ke zvládnutí současných helpdeskových výzev poptávají firmy výkonnější nástroje 

PRAHA, 29. září 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu – podle odhadů GFI Software se v důsledku nárůstu pracovníků na home office zvýšil počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně o 51 %. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.  

Odhaduje se, že v důsledku druhé vlny koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní:

  • Okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky 
  • Automatizovat co nejvíce požadavků a řešit problémy preventivně
  • Zavést vícevrstvou podporu v situaci, kdy i pracovníci podpory sedí na home office
  • Zlepšovat dovednosti support týmů a vytvářet databáze znalostí k jednoduššímu a rychlejšímu ticket managementu

„Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software. „Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nedávno uvedené řešení GFI HelpDesk obsahující ucelenou a přitom dostupnou podporu helpdeskových procesů.“

GFI HelpDesk, postavený na technologii Kayako, je softwarové helpedeskové řešení se širokou funkčností včetně podpory chatování, ticketingu, ratingu a pokročilého reportování, automatizace rutinních procesů, či přístupu k přehledným webovým portálům. Řešení je dostupné jak samostatně, tak jako součást licenčního modelu GFI Unlimited. Více na www.gfi-unlimited.cz

Mohlo by vás dále zajímat

12.03.2025
Přední evropské cloudové úložiště poskytuje špičkový výkon, integrovanou bezpečnost a funkce pro zajištění shody s předpisy – za nejnižší celkové náklady na trhu. PRAHA – 12. března 2025 - Společnost ZEBRA SYSTEMS, přední distributor IT bezpečnosti a ...
05.03.2025
Řešení pomáhá MSP snadno rozšiřovat business o nové klienty a dodávat služby Microsoft 365 PRAHA, 5. března 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představil Acronis Ultimate 365, komplexní řešení ochrany prostředí Micros ...
26.02.2025
Až 60% zkrácení času, o 70 % rychlejší reakce a 30% snížení nákladů  na zpracování odpovědí PRAHA, 25. února 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila řešení Eloquens, nástroj pro automatizaci podn ...
24.02.2025
Analýza Acronis Cyberthreats Report poskytla půlroční aktualizaci stavu kybernetických rizik PRAHA, 24. února 2025 - Společnost Acronis, globální lídr v oblasti kybernetické bezpečnosti a ochrany dat, vydala svou pololetní zprávu Acronis Cyberthreats ...
19.02.2025
Řízené služby či alespoň částečně proaktivní správu IT nabízí již 35 % českých IT dodavatelů PRAHA, 19. února 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že podle jejího průzkumu zaměřeného na IT sl ...
12.02.2025
Nejrizikovější jsou výpadky ERP systémů, unikátních aplikací a elektronické pošty   PRAHA, 12. února 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že podle jejího dotazování provedeného mezi českými a slov ...
06.02.2025
Praha – 6.  února 2025 - Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor s přidanou hodnotou (VAD) v segmentu kybernetické ochrany, oznámila úspěšný rok 2024. Její celkové tržby se zvýšily o 17 % na 153 milionů Kč, přičemž v segmentu MSP služeb došlo dokonce k ...
27.01.2025
Funkce Fortified Copies v rámci Cove Data Protection automaticky poskytuje neměnnost záloh   PRAHA, 27. ledna 2025 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že společnost N-able integrovala do produktu ...
22.01.2025
Cloudová MSP platforma dále zvyšuje svou hodnotu pro poskytovatele IT služeb a úroveň kybernetické ochrany pro jejich zákazníky PRAHA, 22. ledna 2025 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis C ...
15.01.2025
Mezi produkty nově integrované do cloudové platformy GFI se zařadilo archivační řešení GFI Archiver či řešení pro skenování zranitelností a správu záplat GFI LanGuard PRAHA, 15. ledna 2025 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v pod ...