Event image

GFI Software uvádí GFI HelpDesk, nový produkt pro efektivní řízení zákaznické podpory

Nové řešení rozšiřuje sadu produktů dostupných v rámci modelu GFI Unlimited

PRAHA, 18. srpna 2020 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila GFI HelpDesk, řešení umožňující podnikům a organizacím efektivněji řídit procesy zákaznické podpory včetně ticketingu, správy případů, tvorby znalostních databází a interakce se zákazníky prostřednictvím různých komunikačních kanálů. GFI HelpDesk je také dostupný jako součást licenčního modelu GFI Unlimited.

Organizace dnes k zákaznické podpoře nejčastěji využívají sdílené poštovní schránky typu [email protected], které snižují schopnost rychlé reakce na požadavky zákazníků, produktivitu helpdeskových týmů a prodlužují řešení požadavku. S GFI HelpDesk mohou zákazníci provést záznam požadavku nejen s využitím e-mailu, ale také chatu či jiné komunikační aplikace a sledovat jejich stav. Pracovníci helpdesku požadavek vidí, zadávají do systému, přiřazují, a nakonec ticket uzavírají. Týmy podpory mohou vytvářet pravidla pro automatické odpovědi či směrování ticketů dle jejich obsahu, typu požadavku, typu zákazníka apod. 

GFI HelpDesk poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem – včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase.  Řešení navíc přichází s ucelenou sadou standardních a nastavitelných reportů, jež poskytují přesný přehled o zákaznících, produktech a službách, a kvalitě podpory. 

„GFI HelpDesk je skvělým doplňkem našich komunikačních a bezpečnostních řešení,“ řekl Dan Beer, výkonný ředitel společnosti GFI Software. „Neustále se snažíme zlepšovat naše produkty a přicházet s novými, abychom našim zákazníkům poskytli maximální hodnotu. Nový produkt perfektně doplňuje například e-mailovou aplikaci Kerio Connect a bezpečnostní řešení GFI LanGuard.“

Nové řešení s kompletní sadou helpdeskových funkčností je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek. Více na https://www.gfi.com/products-and-solutions/email-and-messaging-solutions/gfi-helpdesk.

Mohlo by vás dále zajímat

22.11.2024
Řízené služby ochrany koncových bodů jsou jedním z pilířů ke splnění  kyber bezpečnostních standardů NIS 2  PRAHA, 22. listopadu 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, předs ...
13.11.2024
Certifikační školení Acronis MSP Academy poskytuje cenné znalosti a konkurenční výhodu na trhu PRAHA, 13. listopadu 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, uvedla, partneři společnosti Acronis, kteří prošli školením a certi ...
07.11.2024
Vysoká úroveň zabezpečení e-mailového řešení pomáhá zdravotnickému zařízení mj. vyrovnat se s přísnými bezpečnostními předpisy včetně nároků NIS 2 PRAHA, 7. listopadu 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, ...
30.10.2024
Podle průzkumu GFI Software nevyužívá AI ke své činnosti pouze 26 % poskytovatelů IT PRAHA, 30. října 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, uvedla, že podle jejího dotazování provedeného mezi českými a slo ...
23.10.2024
Nedostatek vhodných IT specialistů na kybernetickou bezpečnost nutí organizace stále více využívat služeb MSP poskytovatelů PRAHA, 23. října 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, uvedla, že v rámci j ...
15.10.2024
WAN Agent zjednodušuje a zefektivňuje skenování zranitelností v distribuovaných prostředích PRAHA, 15. října 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, ohlásila dostupnost GFI LanGuard WAN Agent, funkčnost umož ...
10.10.2024
Jako klíčové nástroje pro splnění evropské směrnice jsou považovány zálohování/obnova a ochrana koncových bodů PRAHA, 9. října 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, představil výsledky dotazování mezi svými českými a slov ...
27.09.2024
Phisihing s využitím AI, sofistikované ransomwarové útoky, ale také požadavky směrnice NIS 2 zvyšují nároky na úroveň kybernetického zabezpečení PRAHA, 26. září 2024 – Společnost ZEBRA SYSTEMS, distributor řešení N-able na českém a slovenském trhu, ...
24.09.2024
AI komponenta v řešení Kerio Connect a GFI MailEssentails přinese revoluční možnosti  ve využívání podnikových e-mailů PRAHA, 24. září 2024 – Společnost GFI Software, dodavatel řešení bezpečnosti v podnikových sítích, představila budoucnost svých pro ...
17.09.2024
V ČR a na Slovensku oceňovaný MSP software nabízí další služby důležité pro ochranu zákazníků PRAHA, 17. září 2024 – Acronis, globální lídr na trhu řešení kybernetické ochrany, přidal do své MSP platformy Acronis Cyber Protect Cloud řadu dalších nový ...